сряда, 7 януари 2009 г.

ТИШИНАТА

МЕДИТАЦИЯ














Ти винаги присъстваш в част от мен -
ти, вярна спътнице на моето ежедневие.
Откривам те в покоя съвършен,
в нощта зова покоя ти безбрежен.

Приветствам те Кралице на нощта
обичам те със цялата си същност.
Във твоето царство с неизменна простота,
променям се и в себе си се връщам.

Във твоя свят изчезва всяко зло,
и всеки гняв и болка се стопяват.
Прогонваш демоните в тяхното легло,
и сенките - безплътни изтъняват.

Пречистваш кротко моята душа,
разкъсвана от хиляди въпроси.
Прощаваш ми, когато съгреша,
помагаш ми съдбата си да нося.

На помощ, спътнице - дете на мъдростта,
от твоя еликсир ми дай да пия.
Аз чувствам те сред шум и суета,
във тебе мога цяла да са скрия.

Аз чувствам твойта сила и съдба -
на майчина утеха да приличаш,
на спътница в безмълвната молба.
Повярвай ми, че много те обичам!

Клипът е на Vangelis



Твърде често се мисли, че медитацията е нещо специфично за източните религиозни традиции и има определена форма и структура. Тя обаче е практика, отворена за всички хора, и има много форми и структури.В никакъв случай не е еднаква за всеки.
При някои хора разходките сред природата, наличието на спокойни минути могат да доведат до медитативни състояния. За други - богослуженията или молитвите.
Основната медитация обаче - е състояние, което предизвиква спокойствие у човека. По време на медитация може да се получи информация, да се усилят енергиите.
На духовно ниво медитацията може да се приближим до Божественото начало и да прозрем истини, за които обикновения човек не знае.
Начините на медитиране са много, школите са много, но всеки сам със себе си най-добре регулира жизнените, емоционалните и духовните поцеси.



2 коментара:

  1. Прекрасно е! Няма думи да опиша ... :) Въздействащо, силно и текст, и музика, и картинките ...

    ОтговорИзтриване
  2. Да това е медитативна музика на Вангелис. Благодаря ти Анел за добрите думи и високата оценка! Остави се на Тишината в себе си. Тя може най-добре да те води.

    ОтговорИзтриване