четвъртък, 8 януари 2009 г.

В ОЧАКВАНЕ














По устата ми парят горчивите капки самотност
в пустинната жажда за твоето присъствие тихо.
За ръцете ти - по-неподвластни и мощни
и от вятъра, който отеква във мен като вихър.

За очите ти - кротки, дълбоки, объркващо странни,
като кладенец в някой далечен, пустинен оазис,
и във мене се раждат познати миражи и блянове
със които в самотните нощи и дни се запазвам.

Твоят глас ме изпълва, дори и когато те няма.
С теб наум разговарям и мислено с тебе се сливам.
Със смиреност и трепет познатите стъпки очаквам,
и във твоята нежна и топла прегръдка застивам.

Клипът е н
а Yngwie Malmsteen - Dreaming




От стихосбирката "Вечност"
Антоанета Иванова - Jackie


11 коментара:

  1. Страхотни стихове, Jackie!Благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  2. Чувствено, нежно, красиво ...

    ОтговорИзтриване
  3. Браво момиче, може да се кооперирате и книга да напишете

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря на всички за трогателните думи. С ваша помощ се раждат творбите. От такива хора мога да се заредя с вдъхновение за много други стихове. Съжалявам, че ви отговарям на всички наведнъж, просто ще се постарая да следя отсега нататък, и за обърна внимание на всеки поотделно.
    Благодаря ви, приятели!

    ОтговорИзтриване
  5. Le_Grand_Elf , постарах се да стана твоя последователка, но не успях. А имам желание. Ако искаш - помогни ми.

    ОтговорИзтриване
  6. Веси, на твоите блогове също не мога да стана последовател. Моля и ти да ми помогнеш!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ти, Инан за оценката.Успех ти желая! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Jackie, аз не съм в blogspot, затова не можеш като при другите с един клик да направиш магичия трик :))

    Варианта е - ръчно да ме добавиш като линк в този списък, който следиш :))

    През контролния панел на блога ти се прави, поразрови ако ти се занимава ;)

    ОтговорИзтриване
  9. Съжалявам, Le_Grand_Elf . Засега не успявам да се справя. Може би в най скоро време, но ми трябва помощ.

    ОтговорИзтриване